Müsait Mavi Tur Burada Asistanı: +90 (506) 020 45 48
Hızlı iletişim : info@maviturburada.com

Fethiye Kekova Gulet Tatili

Güzel bir gulet ile yapacağınız mavi yolculuk sizlere huzuru, sakinliği getirecek. Aynı zamanda yüzmek, eğlenmek için size güzel bir fırsat sunacak. Arkadaşlarınız veya ailenizle birlikte dolu dolu geçireceğiniz 7 günlük bir tatile hazır mısınız? Fethiye -  Kekova rotasında çam ağaçlarıyla çevrili harika doğa manzaralarına sahip bir sürü koy gezme imkanı sunuyoruz sizlere. Damak zevkinize uygun hazırlanacak yemekler de işin içine girince hem gözünüzü hem de midenizi doyuracak, size özlediğiniz güzellikleri hatırlatacak bir tatil sizi bekliyor.

Tatil seferlerimiz Cumartesi gününden bir sonraki Cumartesi'ye olmak üzere bir hafta sürüyor. Cumartesi öğleden sonra 15.00 - 16.00 saat aralığında gulete biniyor ve harika bir yolculuğa başlıyorsunuz.

İlk rotamız Limanağzı Koyu oluyor, burada uzun bir yüzme molasının ardından güzel bir öğle yemeği yiyorsunuz. Öğle yemeğinin ardından Kaputaş Plajına geçiş yapıyoruz. Siz plajın tadını çıkarırken dilerseniz sizlere aslında ülkemizin vazgeçilmezi olan çay servisinizi yapıyoruz. Kaputaş Plajındaki süremiz dolduktan sonra geceyi geçirmek için Kalkan Fırnaz Koyuna geçiyoruz. İkinci gün erken saatlerde yola çıkıp Kelebekler Vadisi'ne gidiyoruz. Burada yapılan güzel bir kahvaltının ardından küçük çaplı bir gezinti yapıp güzelliklerin tadını çıkarmak isteyebilirsiniz. Kelebekler Vadisindeki turumuz bittikten sonra en çok bilinen turistik yer olan Ölüdeniz'e dogru yelken açıyoruz. Bir sonraki durağımız Soğuk Su oluyor. Burada da serinledikten sonra konaklamak için Gemiler Adası'na doğru yola çıkıyoruz. Ertesi gün Gemiler Adasında kahvaltımızı yaptıktan sonra Ağalimanına doğru hareket ediyoruz ve burada yüzme molası veriyoruz. Dilerseniz burada teknelerimizde bulunan snorkel aletleriyle vaktinizi daha eğlenceli ve unutulmaz hale getirebilirsiniz. Öğleden sonra Domuz Adasına doğru yola çıkıyoruz ve geceyi burada geçiriyoruz. Ertesi gün kahvaltıdan sonra sizlere tarihi ve doğal güzellikleri bir arada sunan Hamam'a gidiyoruz. Sonra yüzme molası vermek üzere Binlik Koyuna geçiyoruz ve güzel bir yüzme molasının ardından geceyi geçirmek için Sarsala Koyuna gidiyoruz. 5. günümüzde sabahın erken saatlerinde Bedirrahmi Koyuna gidiyoruz sonrasında ufak bir 12 Adalar turu yapıyoruz. Bu tertemiz adaların ve denizin içinde size eşsiz bir yüzme molası vermek düşüyor. Akşamında konaklamak üzere Yassıca Adalarına doğru yola çıkıyoruz. Ertesi gün Yassıca Adalarından ayrılıp Muğla'nın çok turist çeken yerlerinden biri olan Göcek'e gidiyoruz. Ünlülerin de tatil yapmak için tercih ettiği bu ufak şehri turlayabilir dilerseniz burada alışveriş yapabilirsiniz. Burada isteğinize bağlı olarak yaklaşık 2 saatlik uzun bir mola veriyoruz. Sonrasında Tersane Adasına geçiyoruz ve burada konaklıyoruz. Böylelikle turumuzun son gününe gelmiş bulunuyoruz. Son gün sabah kahvaltısından sonra Turunç Pınarı Koyu'na yelken açıyoruz. Burada öğle yemeği servis edildikten ve tabi yüzme molası verildikten sonra Samanlık Koyu'na gidiyoruz burada da son beş çayı sohbetinizi edip güneşin tadını çıkardıktan sonra Fethiye Limanına doğru yol alıyoruz. Ertesi sabah kahvaltıdan sonra birbirimize veda etmek durumundayız.

Hafızalarınıza kazınacak, dilediğiniz her şeyi sizlere sunabilecek bir gulet tatili için doğru adrestesiniz. Fazlasıyla ilgi çeken ve talep alan Fethiye Kekova Gulet Tatili ile şimdiye kadar gittiğiniz tatilleri bir daha gözden geçirecek ve bir sonraki yıl tekrar gelip gulet tatili yapmak isteyeceksiniz.